FMSKOKAN
Příspěvky: 2
Registrován: 19.03.2024 17:15
Poskytovatel: C2NET s.r.o.
Technologie: Optika 100/100
Rychlost: 100/100
Lokalita: Frýdek-Místek

C2NET velice osobitý přístup ke klientům

C2NET si neváží dlouhodobých klientů.
Přešel jsem ve Frýdku-Místku od poskytovatele internetu RioMedia 1. 11. 2014 k C2NET založeným Ing Cvičkem v naději, že podnikavecké metody předešlého poskytovatele se nevyskytují.
Jsem klientem skoro 20 let!
Nejsem a nikdy jsem nebyl firmě C2NET.s.r.o. cokoli dlužen a vždy jsem postupoval v souladu se smlouvou.
Po dětských drobně technických nedodělků při rozjíždění optické sítě ve FM a okolí, se smluvně domluvená služba v přijatelné kvalitě ustálila.
Bohužel s rostoucí monopolizací v poskytování internetu firmou C2NET s.r.o. kvalita začala podstatně pokulhávat až do takových mezí, že při sledování filmu se obraz kostičkovaně sekal a na reklamační dotazy SledováníTv.cz bylo poukázáno na neshodu v rychlosti u poskytovatele.
Následnými reklamacemi se C2NET se omlouval rozvojem/prací na rozšiřování sítě a občasné výpadky nějak srovnal.
Rok 2024 započal své poskytování katastrofálně, kdy zaplacená služba 100Mb/s na 100Mb/s se v reálu pohybovala na úrovni 10 -25 Mb/s na 30-65 Mb/s.
Donutilo mne to začít využívat v různou denní dobu certifikovaného měření ČTÚ a uložením v pdf.
Dle VOP jsem následně protokoly podloženou oprávněnou nekvalitu emailem reklamoval s požadavkem písemné odpovědi.
Komunikace Týmu C2NET s.r.o. následoval stylem: „Závada byla neprodleně, v pondělí v 9.00 opravena. Byl jste o tom informován a vyzván k potvrzení, že přípojka je již v pořádku. Žádné další problémy mimo období 14.3. – 17.3. na síti neevidujeme ani jste na ně neupozornil. Odmítáme, že by v naší síti došlo k jakémukoliv zhoršení kvality námi poskytovaných služeb. Přestože jste neutrpěl žádnou újmu způsobenou z naší strany, abychom předešli dalším dohadům, vrátíme v plné výši poplatky za Internet za reklamované období leden, únor a březen 2024 ve výši 350 Kč měsíčně. Zašleme je na Váš bankovní účet. Tímto pokládáme Vaše reklamace za vyřešené. V případě, že nesouhlasíte s postupem vyřízení reklamace, máte právo se obrátit na Český telekomunikační úřad.“
V dalším odpovědním emailu firmy C2NET vedené panem ing. Cvičkem uvedli: Věc: „Výpověď poskytované služby klientské číslo 7299
Vážený pane, tímto Vám vypovídáme službu připojení k Internetu na adrese Lískovecká 2782, klientské číslo 7299, vedenou na jméno Oldřich Skokan. Výpovědní doba činí 30 dnů….“
Takovým způsobem Tým C2NET s.r.o. pod vedením pana ing. Cvička chová a jedná s dlouhodobými smluvními partnery a které Novoročním přáním oslovuje slovy: Vážení zákazníci,
děkujeme vám za vaši důvěru a přízeň v uplynulém roce.
Netuším, zda s obdobnou bezcharakternost Tým C2NE s.r.o. aplikoval i na někom jiném.
Na nečestnost podnikavců je, dle mého názoru, nutné veřejnost upozornit vždy a popularizovat jejich metody.
Máte někdo podobnou zkušenost se vstřícností poskytovatele internetu ve vaší lokalitě?
Uživatelský avatar
x-rated
Správce fóra
Příspěvky: 25
Registrován: 22.11.2021 14:30
Poskytovatel: O2
Technologie: PON
Rychlost: 1/1 Gb/s
Lokalita: Praha

Re: C2NET velice osobitý přístup ke klientům

takže byly potíže s rychlostí, za 3 měsíce vrátili peníze a zakončili to výpovědí z jejich strany? 🤔 jestli to bylo ve zkratce přesně takhle, tak je to takový divný, no... kdo ví, co se jim honilo hlavou, stejně to asi nebude úplně kvalitní internet, jestli nezvládají dodávat ani tak pomalou rychlost, jako je 100/100 Mb/s 🤔
FMSKOKAN
Příspěvky: 2
Registrován: 19.03.2024 17:15
Poskytovatel: C2NET s.r.o.
Technologie: Optika 100/100
Rychlost: 100/100
Lokalita: Frýdek-Místek

Re: C2NET velice osobitý přístup ke klientům

Zatím nic nevrátili, jen touto informací odpověděli v emailu na můj písemný požadavek reklamace.
To, že jednoznačně byli nachytáni na hruškách a cvakání u prdelky vyřešili specificky šmejdsky, neb pro šetření ČTÚ je nutná vzniklá škoda odběrateli. Pokud peníze vrátí, tak nevznikla škoda.
Tak a rychle s velikým přesahem (raději nabízejí vracení peněz za období až 3 měsíce zmiňované v emailové korespondenci).
A ta druhá „uznalost své chyby“= výpověď poskytované služby, se slušnými mravy se neslučující reakce je jen typikou pro charakterově dneškem odrodilé super Šmejdy.
Neboť si do VOP bod o odstoupení ze smlouvy a bez jakéhokoli důvodu záměrně obdobní šmejdi uvádějí.
Slušný a rovný podnikatel se dobrovolně nenechá pokřivit a je faktem, že charakterově pokřiveného podnikavce nic a nikdo nenarovná. Podnikavci C2NET s.r.o. jsou názorným příkladem dneška.
Takže, příjdou-li komplikace v jejich prokazatelné nekvalitě, tak tito podnikavci svou metodikou vybruslí z oficiálního postihu a spoléhají na to, že nikdo se nechce tahat po soudech.
Faktem také je, co to jsou za křivácké Hov_da, když poklidně ve smlouvě slibují i podepíší 100Mb/s na 100Mb/s za 350,- Kč / měsíc, toť je vše, a pak postupně časem a aby nemuseli vracet peníze při postupném snižování sazeb (dnes stejný produkt je jimi nabízen za 295,- Kč / měsíc), tak sami od sebe si připíšou do Faktury +50,-Kč (za jimi jakoby poskytovanou Veřejnou IP adresu a aby jim to vycházelo), pak si přidají aby to dobře vypadalo v součtu i svůj řádek se slevou 30,- Kč přímo do faktury.
A zároveň ve finále metodiky odírání hejlů i pro jejich zlepšení křivácky šmejdovského ega C2NETu přepisovali původní smluvně dohodnutou rychlost 100Mb/s na 100Mb/s za 350,- Kč na nově písemně na faktuře uvedenou hodnotu 300Mb/s na 300Mb/s za 350,- Kč, ale ve skutečném reálu mnou zachycenými ověřenými ČÚT protokoly občasně dýl se rychlost pohybující v 10Mb/s na 53Mb/s hodnotě, ale stále číselně fakturovaně za 350,- Kč každý měsíc.
Kalkulující šmejdi nejvyššího stupně arogance a zcela určitě v rozporu s dobrými mravy uplatňovaná firmou C2NET s.r.o. a majitelem ing, Cvičkem.
Zkušenost je nepřenositelnou a metodiky dnešních Šmejdů je nutné veřejnosti poukazovat.

Zpět na „Ostatní“