C2NET si neváží dlouhodobých klientů.
Přešel jsem ve Frýdku-Místku od poskytovatele internetu RioMedia 1. 11. 2014 k C2NET založeným Ing Cvičkem v naději, že podnikavecké metody předešlého poskytovatele se nevyskytují.
Jsem klientem skoro 20 let!
Nejsem a nikdy jsem nebyl firmě C2NET.s.r.o. cokoli dlužen a vždy jsem postupoval v souladu se smlouvou.
Po dětských drobně technických nedodělků při rozjíždění optické sítě ve FM a okolí, se smluvně domluvená služba v přijatelné kvalitě ustálila.
Bohužel s rostoucí monopolizací v poskytování internetu firmou C2NET s.r.o. kvalita začala podstatně pokulhávat až do takových mezí, že při sledování filmu se obraz kostičkovaně sekal a na reklamační dotazy SledováníTv.cz bylo poukázáno na neshodu v rychlosti u poskytovatele.
Následnými reklamacemi se C2NET se omlouval rozvojem/prací na rozšiřování sítě a občasné výpadky nějak srovnal.
Rok 2024 započal své poskytování katastrofálně, kdy zaplacená služba 100Mb/s na 100Mb/s se v reálu pohybovala na úrovni 10 -25 Mb/s na 30-65 Mb/s.
Donutilo mne to začít využívat v různou denní dobu certifikovaného měření ČTÚ a uložením v pdf.
Dle VOP jsem následně protokoly podloženou oprávněnou nekvalitu emailem reklamoval s požadavkem písemné odpovědi.
Komunikace Týmu C2NET s.r.o. následoval stylem: „Závada byla neprodleně, v pondělí v 9.00 opravena. Byl jste o tom informován a vyzván k potvrzení, že přípojka je již v pořádku. Žádné další problémy mimo období 14.3. – 17.3. na síti neevidujeme ani jste na ně neupozornil. Odmítáme, že by v naší síti došlo k jakémukoliv zhoršení kvality námi poskytovaných služeb. Přestože jste neutrpěl žádnou újmu způsobenou z naší strany, abychom předešli dalším dohadům, vrátíme v plné výši poplatky za Internet za reklamované období leden, únor a březen 2024 ve výši 350 Kč měsíčně. Zašleme je na Váš bankovní účet. Tímto pokládáme Vaše reklamace za vyřešené. V případě, že nesouhlasíte s postupem vyřízení reklamace, máte právo se obrátit na Český telekomunikační úřad.“
V dalším odpovědním emailu firmy C2NET vedené panem ing. Cvičkem uvedli: Věc: „Výpověď poskytované služby klientské číslo 7299
Vážený pane, tímto Vám vypovídáme službu připojení k Internetu na adrese Lískovecká 2782, klientské číslo 7299, vedenou na jméno Oldřich Skokan. Výpovědní doba činí 30 dnů….“
Takovým způsobem Tým C2NET s.r.o. pod vedením pana ing. Cvička chová a jedná s dlouhodobými smluvními partnery a které Novoročním přáním oslovuje slovy: Vážení zákazníci,
děkujeme vám za vaši důvěru a přízeň v uplynulém roce.
Netuším, zda s obdobnou bezcharakternost Tým C2NE s.r.o. aplikoval i na někom jiném.
Na nečestnost podnikavců je, dle mého názoru, nutné veřejnost upozornit vždy a popularizovat jejich metody.
Máte někdo podobnou zkušenost se vstřícností poskytovatele internetu ve vaší lokalitě?